loading...
اندرویدیان
پرفروش ترین محصولات


پایگان
admin بازدید : 343 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Kaspersky این بار برای اندرویدداران عزیز!

نرم افزار امنیتی Kaspersky Mobile Security یکی از قدیمی ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس ها است. اخیرا این کمپانی در راستای ایجاد امنیت در گوشی های موبایل ورژن ۹٫۱۰٫۱۲۵ را منتشر کرده است که  می توانید امنیت گوشی موبایل خود رابالا ببرید.
برای فعال سازی نرم افزار باید بار اول به اینترنت متصل شوید…

Kaspersky Mobile Security محبوب ترین آنتی ویروس اندروید با ۴٫۶ ستاره

برای دانلود Kaspersky Mobile Security و تصاویر بیشتری از محیط برنامه در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

admin بازدید : 130 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

آنتی ویروس avast یکی از قدرتمند ترین آنتی ویروس های ویندوز است . این آنتی ویروس اندروید از شما دربرابر همه خطرات چه از طریق وب و چه از طریق فایل هایی که در حافظه گوشی است در امان نگه می دارد . این برنامه ویژگی Anti-thief را نیز دارد که از اطلاعات شما در برابر دزد ها محافظت می کند . لازم به ذکر است که برنامه بیش از ۱۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد . در ادامه مطلب برای مشاهده اسکرین شات ها و دانلود همراه باشید !

admin بازدید : 230 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Mobile AntiVirus Security برنامه ای قدرتمند جهت از بین بردن انواع ویروس ها تروجان می باشد! یکی از ویزگی های این برنامه نسبت به دیگر برنامه های مشابه محافظت از حریم شخصی شما می باشد به گونه ای که برنامه اجازه نمی دهد فایل های شما ویروسی یا از روی حافظه حذف شوند. همچنین این برنامه قادر است از اطلاعات روی حافظه نسخه پشتیبان تهیه نماید! برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 120 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

شرکت virustotal که به تازگی توسط گوگل خریداری شده است یک نرم افزار برای اندروید معرفی کرده است.  این نرم افزار با استفاده از پایگاه virustotal.com  دستگاه شما رو اسکن کرده و در صورت پیدا کردن بد افزار،تروجان و کرم های رایانه ای شما رو مطلع می سازد و این امکان رو به شما می دهد که با آپلود کردن آنها پایگاه این ضد ویروس را قوی تر کنید.تمام امکانات این نرم افزار آنلاین بوده و برای اسکن نیاز به اتصال به اینترنت دارد.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

امنیت بیشتر موبایل های اندروید با Virustotal v12.3 out of 5 based on 4 ratings 

admin بازدید : 125 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 Updated*

نرم افزار آنتی ویروس در بین کاربران گوشی های اندروید جایگاه خاصی را دارند. Anti-Virus یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه امنیت کامل گوشی می باشد که زیر مجموعه شرکت پر سابقه  Avg  می باشد. با این نرم افزار به راحتی می توانید از فایل ها، نرم افزار ها و… نسخه پشتیبان بگیرید که اگر فایل های مخرب انها را از بین برد، بتوانید مجدداً از آنها استفاده کنید.

حجم پایین ، امنیت فوق العاده و خودکار نرم افزار ، محیط ساده و رایگان بودن آن از ویژگی های منحصر به فرد این آنتی ویروس است.

دیگر ویژگی ها در ادامه مطلب آمده است…

admin بازدید : 183 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

NQ Mobile Security & Antivirus نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس قدرتمند برای تلفن همراه شماست . آنتی ویروس، حذف تروجان، کشف افزار جاسوسی و ویروس ها و دور ماندن از هک تلفن از جمله امکانات جالب توجه این نرم افزار است . از جمله ویژگی های دیگر نرم افزار نمایش ترافیک مصرفی , گرفتن بک آپ و بالا برنده سرعت پردازش هاست .

امکانات :
ANTIVIRUS & SECURITY PROTECTION 
NETWORK MANAGER
PRIVACY PROTECTION
SYSTEM OPTIMIZATION
BACKUP & RESTORE
- FIND YOUR PHONE

admin بازدید : 204 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 Updated*

تقریبا همه ی ما با نام انتی ویروس avast اشنا هستیم حال نسخه ی اندروید این انتی ویروس قدرتمند این بار به صورت رایگان برای اندروید منتشر شده و میتوان ان را با خیلی از انتی ویروس های موجود مقایسه کرد همچنین امکان به روزرسانی سریع از ویزگی دیگر این انتی ویروس است!

این نرم افزار کاملا رایگان است و نیازی به کرک ندارد!

admin بازدید : 111 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Updated*

Lookout جزو یکی از بهترین انتی ویروس های اندروید میباشد که با نصب ان به طور اتوماتیک تمام فایل های شما از جمله sms ها را اسکن میکند و به محض یافتن مورد مشکوک به شما اخطار میدهد! از قابلیت های این انتی ویروس میتوان به سرعت اسکن بالای ان و ابدیت های پی در پی اشاره کرد!

 

نسخه جدید انتی ویروس Lookout Security & Antivirus V 7.9-4a352024.1 out of 5 based on 7 ratings 

admin بازدید : 150 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

محافظت از حریم گوشی موبایل از مهمه ترین دغدغه های کاربران گوشی های نسل جدید هست!
آخرین برنامه در زمینه فیلتر کردن تماس‌ها به همراه قابلیت‌های اضافه از شرکت NetQin
جلوی تماس‌های نا‌خواسته را بگیرید و از حریم شخصی خود محافظت کنید.
از جمله امکانات مهم آن:

  • لیست سیاه برای تماس‌ها و اس ام اس‌ها (Blacklist)
  • تهیه پشتیبان از آشنایان
  • ذخیره اطلاعات در سرور‌های این برنامه (پس دیگر اطلاعات خود را از دست نمی‌دهید به نوعی پشتیبان گیری آنلاین ومطمئن)
  • می‌توانید اطلاعات خود را روی سیستم‌های دیگر بیاورید. (از جمله سیمبین، بلک‌بری و آندروید‌های دیگر)
admin بازدید : 108 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (1)


گوشی های هوشمند به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند و ما بیشتر از کامپیوتر ها از آن ها استفاده می کنیم ! آن ها همچنین داده های مهمی از قبیل پیام های شخصی , عکس ها و اطلاعات حساس دیگری را در خود دارند . Avira نرم افزاری امنیتی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی طراحی کرده است که می تواند همه اطلاعات شخصی ما را حفظ کرده و به پیدا کردن گوشی گم شده ما کمک می کند . شما با این برنامه می توانید تماس های تلفنی را بلاک کنید و برای پیام ها نیز این چنین است . یکی از ویژگی های بسیار خوب برنامه ویژگی قفل از راه دور می باشد که اگر شما تلفن خود را گم کرده اید و یا آن را در جایی گذاشته اید می توانید از طریق اینترنت آن را از راه دور قفل نمایید ! برنامه آویرا همچنین به شما کمک می کند که گوشی گم شده خود را زودتر پیدا کنید . این برنامه به استفاده از نقشه گوگل می تواند گوشی شما را ردیابی نماید . این نرم افزار به درد خانواده می خورد زیرا می توانید بیش از ۵ گوشی را همزمان مدیریت کنید . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

دانلود آنتی ویروس آویرا برای اندروید Avira Free Android Security 1.33.1 out of 5 based on 48 ratings 
admin بازدید : 140 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر می خواهید که گوشی خود را در برابر ویروس ها محافظت کنید آنتی ویروس Dr.Web v.7 Anti-virus Light به راحتی این کار را برای شما انجام خواهد داد. بسیاری هستند که نگران ویروسی شدن و یا هک شدن دستگاه اندروید خود و یا مشکلاتی که برای آن به وجود خواهند آمد می باشند. این آنتی ویروس قدرتمند از نفوذ ویروس و هکر به گوشی و یا تبلت شما جلوگیری کرده و محافظت می کند.

ویژگی های برنامه:

دارای قابلیت اسکن سریع

امکان سفارشی سازی اسکن پوشه مورد نظر

کشف انواع ویروس ها

جلوگیری از آلوده شدن حافظه به ویروس autorun

استفاده بسیار کم باطری

دارای ویجت

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

آموزش برنامه نویسی اندروید


فروش ویژه مجموعه آموزش برنامه نویسی اندروید



مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید به زبان فارسی برای اولین بار در ایران "سطح مقدماتی تا پیشرفته". از همین امروز برنامه نویس بازی و نرم افزار اندروید شوید!

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18800 تومان

سیستم تجارت الکترونیک پایگان


سیستم تجارت الکترونیک پایگان(ستاپ) با بیش از 5 سال سابقه در زمینه تجارت الکترونیک و با در اختیار داشتن بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران بابیش از 1000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، معتبرترین سیستم همکاری درفروش را در بین تمام سیستمهای مشابه ایرانی داشته و با  عنایت به همکاری با بزرگترین سایت ها و گروه های اینترنتی ایران  در این بخش،همواره سعی بر این دارد تا با ارائه  امکانات متنوع  و عملکرد شفاف درمحیطی سالم به ارائه خدمات خود بپردازد.

امّا برتری ستاپ نسبت به سیستمهای مشابه چیست؟

1.پرداخت 30 تا 60 درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت
2.تسویه حساب کاملا شفاف و منظم
3. وجود محصولات متنوع و  کاملا به روز (بیش از 1000 عنوان محصول و اضافه شدن روزانه 1 محصول به فروشگاه
4. امکان جذب زیر مجموعه و دریافت 15 درصد از فروش هرزیر مجموعه به عنوان پاداش

5.واریز 100 درصد سفارشات توزیع شده و 80 درصد سفارشات درحال ارسال در هر تسویه حساب (امکانی که فقط و فقط در پایگان وجود داشته و هیچ یک از سیستمهای مشابه هیچ مبلغی از سفارشات در حال ارسال را پرداخت نمی کنند)
6. امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات به صورت لینک باکسهای انتخابی ، استفاده از بنرهای تبلیغاتی محصولات مختلف به شکل تصادفی ، امکان ساخت یک فروشگاه کوچک با کدهای تبلیغاتی و دهها امکان جدید و بی نظیر دیگر
7.ایجاد شاپلاگ به صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی برای تمامی وب مسترها.
هر شاپلاگ شامل تمامی محصولات فروشگاه ها بوده و درچند قالب مختلف ارائه می گردد. شاپلاگ ها همزمان با فروشگاه های اصلی بروز می شوند.
8.امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل با استفاده از گزارشات گرافیکی و با استفاده از نمودارهای ستونی
9.گزارشات کامل و دقیق بر اساس میزان فروش و کالاهای فروخته شده وب مستر و تمام زیر مجموعه ها
10.پنج سال سابقه درخشان در زمینه تجارت الکترونیک

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروشگاه کارت شارژ آنلاین با20% تخفیف
    نظر سنجی


    طرفدار کدام تیم فوتبالی؟
     استقلال
     پرسپولیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 895
  • بازدید سال : 20,431
  • بازدید کلی : 174,543
  • درگاه حمایت از اندرویدیان