loading...
اندرویدیان
پرفروش ترین محصولات


پایگان
admin بازدید : 250 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با توج به این که تکنولوژی وعلوم دنیای امروزی روز به روز در حال پیشرفت می باشد اگر از این موضوعات بی خبر باشیم از دنیا جا می مانیم.در این برنامه اطلاعات مفیدی در زمینه ی پیشرفت تکنولوژی در همه زمینه ها گنجانده شده است.

مطالب این برنامه:

شگفتیهای ایران:
شگفتیهای شهر سوخته
عجایب بارگاه خسرو پرویز
غار سهولان
کشف قدیمی ترین پرچم جهان در ایران
و…
شگفتیهای تکنولوژی:
ابداع پوست الکترونیکی
ساخت میکروفون با الهام از گوش مگس
گوشی خود را با باد شارژ کنید
اولین گام نوکیا در آندروید 
و…


شگفتیهای فضا:
تعداد کهکشان ها
کشف سردترین ستاره جهان
امکان پرورش گیاه در مریخ
کشف سیارات قابل سکونت
و…
شگفتیهای طبیعت:
دریاچه پنج گل
نور افشانی پلانکتون ها
شفق شمالی
آبشار شوی
و…
کشفیات علمی:
کشف منبع ترس
کشف دانشمند ایرانی
کشف ژن شادی
موجودی که هرگز نمیمیرد
و…
کشفیات پزشکی:
خلاصی از درد زانو
طراحی کفش ویژه جانبازان
راز استحکام استخوان
میکروبی به ارزش طلا
و…

ویژگی های این برنامه:

• دارای ظاهری زیبا
• رابط کاربری ساده و جذاب
• امکان جستجو بر اساس موضوع
• امکان جستجو بر اساس دسته بندی
• امکان انتخاب چندین فونت فارسی(یکان-نازنین–زیبا) 
• امکان تغییر اندازه فونت
• امکان افزودن مطالب به لیست علاقه مندی ها
• امکان نشانه گذاری مطالب به عنوان خوانده شده 
• امکان به اشتراک گذاری مطالب برنامه…

دانلود برنامه شگفتیهای دنیای امروزی Shegefti v1.13.0 out of 5 based on 2 ratings 


admin بازدید : 116 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SimSimi یک برنامه جالب و متفاوت می باشد که حتما شما را شگفت زده خواهد کرد! با نصب این برنامه قادر خواهید بود یک ربات هوشمند را در گوشی یا تبلت اندروید خود داشته باشید که از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به تمام سوال هایی که شما از او می پرسید جواب دهد! بله درست است او بسیار باهوش بوده و جواب تمامی سوالات شما را می داند، همچنین می توانید با او در مورد موضوعات مختلف گفتگو کنید و نظر او را بشنوید. سرعت پاسخ این ربات بسیار بالا می باشد همچنین امکان تلفظ کلمات نیز در این برنامه فرآهم شده است. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه بی نظیر را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه گفتگو با ربات هوشمند SimSimi v6.2.2 + تریلر۳٫۳ out of 5 based on 14 ratings 


admin بازدید : 142 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

Call Recorder Full یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای ضبط مکالمات در گوشی یا تبلت های روت شده است. نرم افزار امکانات مناسبی را برای ضبط مکالمات در اختیار کاربر کاربر قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: امکان تنظیم حرفه ای صدا، استفاده از استانداردهای ضبط صدا، امکان سفارشی ضبط کردن مکالمات یا توقف کردن ضبط در زمان مورد نظر و … اشاره کرد. برنامه از اکثر گوشی های اچ تی سی، سونی و سامسونگ پشتیبانی می کند. در ضمن برنامه از روشی چدید برای ضبط مکالمه استفاده می کند که نام این روش caf است.

برای استفاده از این برنامه به گوگل پلی مود شده نیاز خواهید داشت!

دانلود برنامه ضبط مکالمات تلفنی Call Recorder Full v1.5.63.6 out of 5 based on 8 ratings 


admin بازدید : 136 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

برای برنامه ریزی امور کاری و زندگی خود بهتر است از نرم افزار Business Calendar Pro حرفه ای استفاده کنید. زیرا می توانید فعالیت های مورد نظر خود را در آن ثبت کنید تا برنامه در زمان مقرر به شما اطلاع رسانی کند. این نرم افزار با تقویم گوگل هماهنگ است و می تواند تمام رویداد های رسمی را به اطلاع شما برساند. توجه داشته باشید که برنامه برای اطلاع رسانی از هشدارهای متنوعی استفاده می کند می توانید برای غیر فعال سازی صدا و هشدار از تنظیمات اقدام کنید. اندرویدکده پیشنهاد می کند برنامه ریزی امور کاری خود را به این نرم افزار بسپارید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

ارائه محیط گرافیکی و متنی

 ویجت اختصاصی

 امکان سفارشی سازی تقویم

دانلود برنامه تقویم کاری حرفه ای Business Calendar Pro v1.4.5.15.0 out of 5 based on 1 rating 


admin بازدید : 832 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر دانشجو یا از علاقه مندان به نجوم و به ویژه ستاره شناسی هستید، برنامه می تواند Star Walk – Astronomy Guide با ارائه تصاویر تعاملی از ستارگان نحوه قرار گیری آن ها شما را با علم ستاره شناسی بیشتری اشنا کند. فقط کافیست که گوشی خود را به سمت آسمان بگیرید تا نرم افزار با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود ستاره ها و شکل هندسی موجود در آسمان را نشان دهد. برنامه به شما کمک می کند ۲۰۰۰۰۰ ستاره و اشکال مختلف آن ها را در آسمان کشف کنید. اطلاعات نرم افزار بسیار دقیق و قابل اعتماد هستند زیرا اطلاعات موجود در آن از میان ۹ هزار ماهواره ستاره شناسی جمع آوری شده است. همین طور می توانید با استفاده از نرم افزار به دور دست ها سفر کنید و اعماق فضا و سیارات را مشاهده کنید. برای دریافت کیفیت بهتر در مشاهده تصاویر حالت شب را انتخاب کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- ارائه تصاویر واقع گرایانه و سه بعدی

- نمایش سیارات و صورت های فلکی

- نمایش رویدادهای بزرگ 

دانلود برنامه نجوم و ستاره شناسی Star Walk - Astronomy Guide v1.0.3 همراه دیتا۳٫۶ out of 5 based on 7ratings 

admin بازدید : 180 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به تصاویر کارتونی در میان کاربران

منتظر چه چیزی هستید؟ همان قدر که زندگی زیباست برنامه MomentCam نیز فوق العاده است! برای اولین بار در جهان می توانید عکس های گرفته شده با دوربین گوشی خود را به تصاویر کارتونی تبدیل نمایید. این برنامه تصاویر کارتونی بسیار زیبا و خنده داری در موقعیت های مختلف از شما می سازد که بدون شک با مشاهده آن ها شگفت زده خواهید شد. وجود زمینه های خاص باعث زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر تصاویر شما می شود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه ایجاد تصاویر کارتونی MomentCam v2.4.74.0 out of 5 based on 68 ratings 


admin بازدید : 153 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

به جدیدترین نسخه آپدیت شد

این نسخه دارای تغییرات بسیاری می باشد

برنامه tinyCam Monitor PRO یک برنامه امنیتی فوق العاده می باشد که برای اندروید منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید دستگاه اندرویدی خود را به دوربین مداربسته تبدیل کرده و سراسر جهان را به طور زنده تماشا کنید. این برنامه به Google TV متصل شده و لیست دوربین هایی که فعال است را به شما نمایش می دهد. همچنین شما می توانید مناطق مورد نظر را انتخاب کرده و مشاهده نمایید. امکان زوم کردن بر روی تصاویر نیز وجود دارد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه دوربین های مدار بسته زنده tinyCam Monitor PRO v5.24.1 out of 5 based on 9 ratings 


admin بازدید : 111 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)
با این نرم افزار حرفه ای قادر خواهید بود تا به آسانی فیلم ها و عکس های خود را مخفی کنید یا به عبارت دیگر بر روی آن ها قفل بگذارید.  و اجازه ورود به دیگران را ندهید. به آسانی میتوانید بر روی عکس های خود مدیریت داشته باشید و بر روی آن ها نظارت کنید. این نرم افزار برای هر کاربر آندروید جهت حفظ حریم خصوصی مورد نیاز است. اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی و حرفه ای را از وبسایت یک موبایل دانلود کنید.


\"نرم

admin بازدید : 128 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)
نرم افزار LockerPro Lockscreen لاکر بسیار زیبا برای اندروید 4.0 و بالاتر است. این لاکر میتواند تماس های بی پاسخ و اس ام اس های دریافتی را در لوک اسکرین گوشی شما نشان دهد. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از انواع تم و پوسته اشاره کرد.

\"لاکر

admin بازدید : 134 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود nanoloop v1.9.7 : نرم افزاری ساده و کم حجم که امکان این را برای شما فراهم میکند تا میکس دلخواه خود را از آهنگ های مورد علاقه خود را داشته باشید.
 شما می توانید استعداد خود را در زمینه موسیقی کشف و مستر کار حرفه برای موزیک ها خود شوید همچنین با این برنامه میتوانید یک الگو از طرح اولیه موزیک خود بسازید و آن را به واقعیت پیوند بزنید. 
این برنامه مانند دیگر ابزار های موجود در بازار زرق و برق اضافی ندارد و بسیار ساده و کم حجم طراحی شده تا هر مخاطب مورد علاقه ای قادر به استفاده از آن باشد

\"نرم
آموزش برنامه نویسی اندروید


فروش ویژه مجموعه آموزش برنامه نویسی اندروید



مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید به زبان فارسی برای اولین بار در ایران "سطح مقدماتی تا پیشرفته". از همین امروز برنامه نویس بازی و نرم افزار اندروید شوید!

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18800 تومان

سیستم تجارت الکترونیک پایگان


سیستم تجارت الکترونیک پایگان(ستاپ) با بیش از 5 سال سابقه در زمینه تجارت الکترونیک و با در اختیار داشتن بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران بابیش از 1000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، معتبرترین سیستم همکاری درفروش را در بین تمام سیستمهای مشابه ایرانی داشته و با  عنایت به همکاری با بزرگترین سایت ها و گروه های اینترنتی ایران  در این بخش،همواره سعی بر این دارد تا با ارائه  امکانات متنوع  و عملکرد شفاف درمحیطی سالم به ارائه خدمات خود بپردازد.

امّا برتری ستاپ نسبت به سیستمهای مشابه چیست؟

1.پرداخت 30 تا 60 درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت
2.تسویه حساب کاملا شفاف و منظم
3. وجود محصولات متنوع و  کاملا به روز (بیش از 1000 عنوان محصول و اضافه شدن روزانه 1 محصول به فروشگاه
4. امکان جذب زیر مجموعه و دریافت 15 درصد از فروش هرزیر مجموعه به عنوان پاداش

5.واریز 100 درصد سفارشات توزیع شده و 80 درصد سفارشات درحال ارسال در هر تسویه حساب (امکانی که فقط و فقط در پایگان وجود داشته و هیچ یک از سیستمهای مشابه هیچ مبلغی از سفارشات در حال ارسال را پرداخت نمی کنند)
6. امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات به صورت لینک باکسهای انتخابی ، استفاده از بنرهای تبلیغاتی محصولات مختلف به شکل تصادفی ، امکان ساخت یک فروشگاه کوچک با کدهای تبلیغاتی و دهها امکان جدید و بی نظیر دیگر
7.ایجاد شاپلاگ به صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی برای تمامی وب مسترها.
هر شاپلاگ شامل تمامی محصولات فروشگاه ها بوده و درچند قالب مختلف ارائه می گردد. شاپلاگ ها همزمان با فروشگاه های اصلی بروز می شوند.
8.امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل با استفاده از گزارشات گرافیکی و با استفاده از نمودارهای ستونی
9.گزارشات کامل و دقیق بر اساس میزان فروش و کالاهای فروخته شده وب مستر و تمام زیر مجموعه ها
10.پنج سال سابقه درخشان در زمینه تجارت الکترونیک

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروشگاه کارت شارژ آنلاین با20% تخفیف
    نظر سنجی


    طرفدار کدام تیم فوتبالی؟
     استقلال
     پرسپولیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 933
  • بازدید سال : 20,469
  • بازدید کلی : 174,581
  • درگاه حمایت از اندرویدیان