loading...
اندرویدیان
پرفروش ترین محصولات


پایگان
admin بازدید : 172 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

یک برنامه فوق العاده ساده و کاربردی برای خرید کارت شارژ های سیم کارت های اعتباری و شارژ مستقیم ایرانسل و تالیا و رایتل(عادی و شگفت انگیز) می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این نرم افزار می توانید با ساخت پروفایل برای خود، تنها با یک دکمه اقدام به خرید شارژ کنید. همچنین این برنامه آمار شارژهای خریداری شده و میزان متوسط مصرف روزانه شارژ شما را محاسبه می کند.


admin بازدید : 522 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

آخرین نسخه منتشر شده از برنامه به درخواست کاربران قرار گرفت

همان IDM در رایانه که نام آن در اندروید تغییر کرده است

بدون شک اینترنت دانلود منیجر قدرتمندترین برنامه مدیریت دانلود در رایانه است، با توجه به در خواست کاربران نسخه اندروید این نرم افزار نیز ارائه شده است نام این نرم افزار IDM Internet Downloader Magic تغییر کرده است. الگوریتم اینترنت دانلود منیجر به این صورت است که فایل مورد نظررا به ۸ قسمت تقسیم می کند، این کار سبب افزایش سرعت و رفع باگ های موجود در فایل در حال دانلود می شود. شما با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید تمامی فایل ها اعم از فیلم، موسیقی، بازی، نرم افزار، عکس و… را دانلود کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- افزایش سرعت دانلود

- پشتیبانی از تمامی فرمت ها

- پشتیبانی از اکثر مرورگرها

دانلود برنامه اینترنت دانلود منیجر IDM Internet Downloader Magic 6.18.83.4 out of 5 based on 5 ratings 

admin بازدید : 132 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.


admin بازدید : 140 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Loader Droid Pro download manager دانلود منیجر بسیار قوی و پر قدرت برای اندروید است. این دانلود منیجر به کاربران این امکان را میدهد تا به راحتی از سایت های مختلف با سرعتی بسیار بالا فایلهای مورد نظر خود را دانلود کنند. این نرم افزار قابلیت نگهداری دانلود و ریسام آن را دارد.

admin بازدید : 143 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

با نرم افزار WiFi Mouse HD قادر خواهید بود تا تبلت خود را به ماوس تبدیل کرده و با استفاده از آن کامپیوتر خود را کنترل کنید. این نرم افزار بسیار حرفه ای بوده و قابلیت تبدیل گفتار به متن را نیز داراست. زین پس سیستم عامل PC، MAC خود را با تبلت آندرویدی خود کنترل نمایید. اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت یک موبایل دانلود کنید. 

admin بازدید : 117 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)

اگر از وب گردی در اینترنت و سرعت پایین مرورگر گوشی خود خسته شده اید بهتر است مرورگر Lightning Browser را بر روی گوشی نصب کنید تا لذت یک وب گردی زیبا را تجربه کنید. این مرورگر علاوه بر سرعت بسیار بالا قابلیت سیو کردن صفحات اینترنتی را هم دارد.

admin بازدید : 154 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار WeFi Pro - Automatic WiFi که برای کاربران اندروی وارد بازار شده است این امکان را به کاربران  میدهد تا بتوانند به راحتی به شبکه های وای فای متصل شوند. این نرم افزار به صورت خودکار نزدیکترین شبکه بی سیم را جست و جو میکند و به آن وصل میشود.

admin بازدید : 132 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

فایرفاکس نامی که نیاز به هیچ توضیح اضافه ای ندارد اما شاید برخی دوستان هنوز با این برنامه قدرتمند آشنایی کاملی نداشته باشند.
Firefox 26.0.1 : یک مروگر قدرتمند برای مشاهده صفحات وب برروی گوشی های اندروید می باشد که تمام طراحان و برنامه نویسان وب از این مرورگر و از استانداردهای این مرورگر استفاده میکنند و این بدان معنا است که چون برنامه نویسان و طراحان چون استانداردهای این مرورگر را در اولویت کاری خود قرار میدهند با افزایش چشم گیر سرعت و مشاهده کامل سایت ها رو به رو می شوید.

آموزش برنامه نویسی اندروید


فروش ویژه مجموعه آموزش برنامه نویسی اندروید



مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید به زبان فارسی برای اولین بار در ایران "سطح مقدماتی تا پیشرفته". از همین امروز برنامه نویس بازی و نرم افزار اندروید شوید!

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18800 تومان

سیستم تجارت الکترونیک پایگان


سیستم تجارت الکترونیک پایگان(ستاپ) با بیش از 5 سال سابقه در زمینه تجارت الکترونیک و با در اختیار داشتن بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران بابیش از 1000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، معتبرترین سیستم همکاری درفروش را در بین تمام سیستمهای مشابه ایرانی داشته و با  عنایت به همکاری با بزرگترین سایت ها و گروه های اینترنتی ایران  در این بخش،همواره سعی بر این دارد تا با ارائه  امکانات متنوع  و عملکرد شفاف درمحیطی سالم به ارائه خدمات خود بپردازد.

امّا برتری ستاپ نسبت به سیستمهای مشابه چیست؟

1.پرداخت 30 تا 60 درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت
2.تسویه حساب کاملا شفاف و منظم
3. وجود محصولات متنوع و  کاملا به روز (بیش از 1000 عنوان محصول و اضافه شدن روزانه 1 محصول به فروشگاه
4. امکان جذب زیر مجموعه و دریافت 15 درصد از فروش هرزیر مجموعه به عنوان پاداش

5.واریز 100 درصد سفارشات توزیع شده و 80 درصد سفارشات درحال ارسال در هر تسویه حساب (امکانی که فقط و فقط در پایگان وجود داشته و هیچ یک از سیستمهای مشابه هیچ مبلغی از سفارشات در حال ارسال را پرداخت نمی کنند)
6. امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات به صورت لینک باکسهای انتخابی ، استفاده از بنرهای تبلیغاتی محصولات مختلف به شکل تصادفی ، امکان ساخت یک فروشگاه کوچک با کدهای تبلیغاتی و دهها امکان جدید و بی نظیر دیگر
7.ایجاد شاپلاگ به صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی برای تمامی وب مسترها.
هر شاپلاگ شامل تمامی محصولات فروشگاه ها بوده و درچند قالب مختلف ارائه می گردد. شاپلاگ ها همزمان با فروشگاه های اصلی بروز می شوند.
8.امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل با استفاده از گزارشات گرافیکی و با استفاده از نمودارهای ستونی
9.گزارشات کامل و دقیق بر اساس میزان فروش و کالاهای فروخته شده وب مستر و تمام زیر مجموعه ها
10.پنج سال سابقه درخشان در زمینه تجارت الکترونیک

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروشگاه کارت شارژ آنلاین با20% تخفیف
    نظر سنجی


    طرفدار کدام تیم فوتبالی؟
     استقلال
     پرسپولیس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 854
  • بازدید سال : 20,390
  • بازدید کلی : 174,502
  • درگاه حمایت از اندرویدیان